dinsdag 18 september 2012

Eerste berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Terwijl het zweet over mijne rug loopt aan het zwembad, maar dat begrijpen jullie misschien niet, toch eerst een berichtje schrijven op onze blog, want we zijn al een week onderweg, het kan bijna niet maar toch is het.
Fabienne heeft ons dinsdag naar Roosendaal gebracht waar we de trein om 14,30 richting Schiphol hebben genomen, alles is goed verlopen onder weg, met de shuttle bus naar het hotel gebracht, kamer was netjes, bed en douche goed dus hier zullen we het wel een nachtje kunnen uithouden.
Tegen 19.00 kwam Henk ons halen en zijn we bij hun thuis geweest, wat een fijn weerzien met Tiny ook, we zien hun weer terug in Bali binnen een paar weken.
Na een nachtje slapen in het hotel waren we natuurlijk al vroeg wakker waren of was ik het alleen die zo vroeg wakker was !!!!, we konden al om 7 uur inchecken om op 11, 15 te vliegen.
We hadden 61,50 kg dus een beetje overgewicht, ik bedoel wel de bagage natuurlijk, de digitale bagage weger heeft zijn best goed gedaan, nadien zijn we in de luchthaven gaan ontbijten in alle rust en kalmte want alles was in orde.
We zijn op tijd vertrokken, na ons buikje te hebben rond gegeten en wat te hebben gelezen hebben we toch wel een beetje geslapen niet veel maar ja het was nog niet onze avond natuurlijk, na 13 uur vliegen kwamen we in Singapore aan.
We hebben daar wat rondgewandeld en genoten van de mooie bloemen, daar zijn we weer op tijd vertrokken voor de laatste 2,5 uur naar Bali van deze vlucht kan ik niets vertellen, na het ontbijt ben ik in slaap gevallen en werd wakker toen we al aan de grond stonden!!!!, bij de visums alles in orde stempels erin en we konden Bali in.
De laatste doos van de bagage liet wat op zich wachten, daarna door de douane dat was iets anders, ze hadden iets gezien in zak nr 3 dus die moest open gedaan worden, hij verontschuldigde zich ik zei geen probleem, direct een blik naar mij van ja zal ik het wel openmaken, hij vroeg of we business deden in Bali, nee alleen pleasure !!!, er werd natuurlijk niets gevonden, na nog een paar verontschuldigingen konden we verder.
Buiten stond Giok ons al op te wachten, het was weer een blij weerzien met allen, s' avonds zijn we samen gaan eten, nadien op tijd bed in, ik heb er ook de acteur Koen de Greave zien lopen, in een interview had hij gezegd dat hij ging uitrusten in Bali, slimme mens !!!!
De volgende morgen samen ontbeten, Noella naar school met de kids en wij op weg naar Lovina, deze keer niet op de markt gestopt in Bedugul maar bij de bakker waar we weer van de lekkere koekjes hebben gekocht ook wat gedronken en dan weer verder voor het laatste uurtje rijden naar Lovina.
We kwamen hier iets na de middag aan het was weer een blij weerzien met allen, ook Cintje & Huub kwamen ons verwelkomen, Robert zijn motor was vol getankt en gepoetst dus hij kon direct op trot, ook Redgy en Nadine waren hier al een paar dagen in Melamun aan het genieten.
Eerst wat gegeten hier en dan begonnen met onze kamer terug wat in te richten maar tussendoor toch eens even de pool in wat weer heerlijk was.
s' Avonds bij Ketut gaan eten waar het zoals altijd nog steeds lekker is, op tijd ons bedje in, de volgende dag toch wat later op dan vroeger, we zullen nog wat moeten aanpassen denk ik.
Zondag zijn we met Zai inkopen gaan doen in Singaraja, alles of toch bijna is aangekocht wat we nodig hebben de volgende maanden.
Vanaf gisteren verlopen onze dagen weer een beetje normaal, dit is, ik aan de pool en Robert zwemmen en met de motor op trot.
Het weer is heerlijk, deze namiddag waren er een paar wolkjes te zien maar regen niets hoor, dus genoten samen met Redgy en Nadine, ze vertrekken morgen richting Ubud.
Zo nu weten jullie dat alles in orde is met ons hier in het verre Bali, tot volgende week.
Gr. Rita & Robert

1. Wat klinkt dat weer allemaal heerlijk, voorspoedige reis, fijne mensen, heerlijke kamer en een vertrouwd gevoel en dan die heerlijke warmte met een lekker zwembad om af te koelen, wat wil een mens nog meer.
    Heb je onze lieve kleine vriend mahesa al gezien??ben zo nieuwsgierig naar zijn smoeltje.
    Geniet maar lekker verder
    Dikke pakkerd
    Marian en Henk

2. Het is hier weer zalig zoals je kan aannemen,ja we hebben hem al gezien, nu is zijn haar weer af want het jeukte zei Erna, het is een echte kapoen, foto's volgen
    Knuffels terug R&R

3. Heb je bericht gelezen en zie dat jullie weer intrek hebben genomen in het aardsparadijs.

geniet er maar van en kom rustig in het tempo van 'niets doen alles mag'.. na de heksenketel van hier.

groeten

4. Ja alles is hier weer pikko bello in orde en we genieten van de rust nu natuurlijk na de drukte van de laatste maanden.