dinsdag 8 januari 2013

Berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Hier weer een berichtje uit Bali, we zijn weeral een week in het nieuwe jaar, zo snel gaat alles vooruit, vandaag al 8 januari onze 47 ste huwelijksverjaardag, nog 3 jaar en dan is het 50 jaar dat we lief en leed delen, gelukkig meer lief dan leed.
We zijn deze middag in het centrum gaan eten, eens iets anders dan s' avonds uit eten te gaan, deze avond lekkere boterhammen in onze kamer eten.
Ook is mijn 65ste verjaardag is weeral voorbij dat was 4 dagen geleden, ik werd om 7 uur uit mijn bed gebeld door ons Pascale, dan is het 12 uur in België, ik schrok me te pletter, gewoonlijk zijn we al op om dat uur nu dus niet.
Ook Rudy & Frank aan de telefoon gehad en enkele van de kleinkinderen en ja dan doet het je toch wel iets dat je niet thuis bent !!!
We hebben het rustig gehouden, gewoonlijk krijg je dan een taartje s' morgens in het hotel maar het was nogal druk dus dat kon toen niet.
Ik ben naar de Indonesische les geweest, nadien nog langs de kapper, vrienden kwamen ook nog even langs, we zijn voor uitzondering niet uit eten geweest maar hadden eten laten maken en in de kamer opgegeten, we gaan hier al elke dag uit eten zo als eens fijn niet weg te moeten.
s 'Avonds werd er op de deur geklopt en daar stonden een gedeelte van de staff die avond dienst hadden met het taartje met kaarsjes en zingen van Happy Birthday, dat was wel heel fijn, ik vind het beter dan s' morgens want dan sta ik daar met natte oogjes en nu had ik dit niet.
Na ons eten hebben we lekker gesmuld van het taartje en de rest aan het personeel gegeven zo konden hun er ook van genieten.
De meeste onder jullie zullen wel weten welk cadeau ik krijg, namelijk een decoupeerzaag hahha, ik hoor sommige al denken wat kan Rita daarmee doen, wel niks maar Robert wel, aangezien ik een IPad voor Robert zijn 65ste verjaardag heb gekocht en ik gebruik het altijd krijg ik nu die decoupeerzaag.
Wat kan je op je 65st nog willen, een goede gezondheid, een fijn gezin met toffe kinderen, schoon en kleinkinderen, dat heb ik allemaal, dus hebben we voor ons beide een paar mooie meubeltjes laten maken, echt hetgeen we beide wilde.
Nu moeten ze natuurlijk nog naar België getransporteerd worden maar dat komt ook wel goed, dus in maart hopelijk staan ze te pronken in ons apartement.
Denkelijk volgende week rijden we naar Ubud Mas om te gaan kijken, we hebben de foto's aangekregen ze zien er prachtig uit, de salon tafel heeft Robert uitgetekend en hun hebben het houtsnijwerk laten zien wat we mooi vonden.
Onze Rudy & Veerle hadden een pakje opgestuurd begin december en Robert maar zenuwachtig wanneer gaat dat nu aankomen, ik dacht nooit meer want de andere keer was het 2 weken en 2 dagen onderweg, we dachten iemand anders is er lekker van aan het smullen , maar een paar dagen geleden stond Agus ineens aan de deur met het pakje, wat hebben we weer gesmuld en wilde juist op regime gaan dus dat werd effe uitgesteld.
Ook de kaartjes van Frank & Katja en van andere familieleden en vrienden blijken langer weg te blijven dan normaal, Katja had er drie opgestuurd dezelfde dag, 2 zijn er aangekomen met meer dan 2 weken verschil, dus mensen klaag in België niet meer dat er iets te laat aankomt hahaha.
Nog een beetje reclame maken voor vrienden van ons die een villa te huur hebben op Bali, prachtig gelegen aan de zee, kijk maar even op hun site.
Voor de sportievere onder ons, knappe tochten met mountain bike of wandelen in Noord Bali
Zo nu zijn jullie weer even op de hoogte van alles, ik kan geen foto's plaatsen nu dus die komen later wel.
Groetjes Rita & Robert
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten