woensdag 26 december 2012

Berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Het is weeral effe geleden dat ik nog iets geschreven dus bij deze begin ik eraan, als je niet veel doet valt er ook niet veel te schrijven hééé.
Eerst willen we jullie heel fijne kerstdagen wensen, ik had dit al een paar dagen geleden moeten plaatsen maar ja !!!
Het was me het weekje weer verleden week, zondag een week geleden kreeg Robert s' nachts koorts, ik dacht aanstonds aan zijn been, dus paracetamol want de koorts liep op tot 39.9 en dit vond ik toch een beetje te veel.
De antibiotica wilde ik nog niet geven want het had even goed een kou of zo kunnen zijn, ik ben dan aan de pool gaan zitten en regelmatig even gaan zien, het meeste sliep hij maar tegen de middag vond ik dat zijn been een beetje rozig werd, hij vond van niet maar ik heb het nu al zo dikwijls gezien, dus aan de antibiotica en ontstekkingsremmers.
Tegen de avond was zijn been helemaal rood tot onder zijn knie, dus het was een goede keuze om ineens aan de antibiotica te gaan.
Deze keer niet naar de dokter gegaan hier we hebben al de medicijnen bij vanuit België, moest het niet beter worden dan kunnen we nog altijd de Dr opbellen en ja dan is het het ziekenhuis in om aan infuus te gaan met antibiotica.
Alles werd goed in het oog gehouden en 2 dagen later was het rood al veel minder dus het ging in de goede richting, eten was er een aantal dagen niet bij dus een aantal kilo's vermagerd maar die zullen er nu al wel terug bij zijn denk ik hahaha.
Ook heeft hij deze keer zijn been met zalf ingesmeerd en wonder boven wonder binnen de week was zijn been bijna helemaal terug genezen, weinig uit eten geweest die week en Robert het meeste in bed met zijn been omhoog.
We hebben geen echt wondje gezien maar hij had wel een waterblaasje op zijn been dat open gegaan is, een tiental dagen niet gaan zwemmen waarschijnlijk was het toch niet helemaal genezen daarom de ontsteking.
Met Kerstavond hadden we een heerlijk buffet in het hotel, een aantal kinderen hebben mooie Balinese dansen opgevoerd zo hadden we toch een beetje een Kerstgevoel, alhoewel met 30 graden is dit toch ver te zoeken, prachtige kerst cd's speelde ze in reggea style dit was weer eens wat anders dan anders.
Het hotel is full booked nu met de feestdagen, Nederlanders, Belgen, Russen, Duitsers, Maleisiër, dus een goed gemengde groep.
We kregen een heel mooie huwelijks uitnodiging voor vrijdag van Astuti een meisje dat in het hotel werkt dus dat wordt ook weer genieten natuurlijk, nog effe uitzoeken hoe we er moeten naar toe rijden want is wel een eindje van hier.
Wat we met Oud Jaar doen weten we nog niet, waarschijnlijk in het centrum gaan eten maar ja dat doen we al elke dag dus zo bijzonder is dat ook al niet meer voor ons hahaa.
Soms lijkt het al of het is nu al oudjaar zoveel knallen hoor je hier zelfs gedurende de dag.
Zo nu zijn jullie weer even op de hoogte, het zal pas volgend jaar zijn dat er weer een berichtje volgt denk ik.
Ik zou zeggen allen fijn eind jaar, niet te veel drinken voor diegene die de baan op moeten en houd het safe.

Voor diegene die geïnteresseerd zijn nog een 70 dagen en we komen weeral terug naar België om dan daar weer te genieten met iedereen, vooral met kinderen, schoon en kleinkinderen, natuurlijk vergeten we onze familie en vrienden ook niet.
Groetjes Rita & Robert
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten